divendres, 3 de novembre del 2017

Els representants del Batalló Verd a 4t



La setmana passada vam escollir els nostres representants al Batalló Verd de l’escola. Tenir aquest càrrec agrada molt a la majoria d’alumnes i aquest any els vaig demanar el següent.
Per una banda, vaig demanar als nens i nenes que no es presentaven com a candidats( o bé perquè ja ho havien estat o bé perquè no els motivava gaire)que escrivissin quatre paraules del que esperaven del seu/a representant. 

Per altra banda , als alumnes que volien ser del Batalló Verd , els vaig demanar que escrivíssim quatre paraules del perquè creien que els companys i companyes haurien de triar-los a ells.
El resultat fou el següent:

Jana C.: m’agradaria que el representant de la classe dibuixés molt bé i també que llegís i fes bona lletra.
Abril: m’agradaria que fos una persona responsable i amb moltes idees.
Magí: m’agradaria que fos treballador, que tingués moltes idees , que es portés bé amb els altres companys i que dibuixés molt bé.
Neus: que sigui una persona amb iniciativa, que tingui esperança , que escolti bé i faci bona lletra.
Carla: a mi m’agradaria que el representant d’aquest any fos bon company, que fes la lletra molt bonica i que li fes molta il·lusió.
Jana M: m’agradaria que fos una persona que s’apliqués a la feina, que estigués atenta i que fes bona feina.
Alex: que fes bona lletra.

Els candidats van dir:

Elna: Jo vull ser-ho perquè dibuixo molt bé i perquè escric molt bé, em fa molta il·lusió ser-ho des de primer que ho vull ser.
Laia: jo tinc moltes idees per millorar l’escola. M’agrada ajudar a qui ho necessiti de veritat, sóc bona dibuixant i bona llegint.
Jofre: jo vull ser del Batalló Verd perquè des de primer tinc moltes idees i sóc bona persona.
Aniol: jo voldria ser del Batalló Verd per ajudar les persones.
Roc: voldria  provar-ho  perquè em sembla  que si treballo molt... Faria el que pogués, per ser-ho.
Marc: m’agradaria ser jo perquè m’agrada fer coses bones pel medi ambient , sóc molt creatiu, tinc bones idees i dibuixo bé, espero que em trieu.
Sergi: m’agradaria que m’escollíssiu perquè jo sempre tinc cura de les coses i jo he vist que alguns companys de l’escola fan coses que no m’agraden i vull canviar aquestes coses.
Joan: sóc respectuós amb la natura i observador i tinc bastantes idees , escric bastant bé.

Un cop escoltats a tots els nens i nenes de la classe els vaig felicitar molt sincerament, van ser honestos i responsables. Qualsevol dels arguments dels candidats era prou vàlid per a ser escollit com a representant d’aquest curs, però... només havíem de triar a dos companys, el titular i el suplent. Així doncs vam fer una votació. Tots els candidats van rebre algun vot favorable i vam triar els que n‘havien obtingut més, la Laia Mestres i el Roc Llobet.
La resta de companys encara ho poden ser els cursos que queden i també tindran oportunitats a l’institut, ja que d’Escoles Verdes, cada cop en som més!!
A primers de novembre ja tindrem la primera reunió del Batalló Verd i posarem fil a l’agulla a totes aquestes inquietuds i propostes que tenen.