dimarts, 3 de març del 2020

Camp d'Aprenentatge del Ripollès

Ahir al migdia vam arribar a l'alberg de Planoles per a iniciar el Cd'A. Després d'un bon dinar vam fer una descoberta pel poble, vam constatar que el poble és molt més petit que el nostre i que hi havia moltes cases amb les persianes tancades, ja que són de segona residència. Vam veure l'escola, on hi van 20 alumnes. Un cop de nou a l'alberg ens esperaven un equip de monitors per a fer jocs d'aventura: cursa d'orientació, tir amb arc i ponts penjats sobre la riera, que emocionant!!

Ens vam organitzar en tres grups de nens i nenes de tots els cursos barrejats, així els grans ajudaven i vetllaven pels més petits. Cada grup va començar per una activitat diferent i cada 40 minuts anaven canviant. Va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé.

Després de sopar vam organitzar el Show les Vinyes, per grups vam preparar una actuació que va ser votada per un magnífic jurat de mestres. Va guanyar el concurs el grup Stars amb l'actuació d'un ball, però també hi va haver acudits, falcons, rap...

Avui, després d'esmorzar, hem agafat el tren per anar fins a Ripoll, hem visitat el monestir i l'scriptorium. Hem recordat tot el que havíem après en el projecte però també hem après coses noves. Tot i que el matí ha estat ennuvolat i fred, al migdia ha sortit el sol i ha estat molt agradable. A la tarda hem tornat a pujar al tren i cap a Planoles falta gent!!
Quan hem arribat a l'alberg i abans de berenar, els hem felicitat, ja que la seva actitud durant tot el dia ha esta exemplar, al monestir, al tren, pel carrer...

Ara és hora de dutxes, després anirem a sopar i per amenitzar les estades tenim prevista l'activitat "Carnet de Ball".

Ja us ho explicarem a la tornada!!

Per cert, de moment encara no ha nevat...

PD/ No podem pujar més fotos, la cobertura va i ve, més endavant ja us les mostrarem!!